Воробйова, Любов (2014) Світоглядна основа освіти: філософський пошук універсальності. Versus (3). с. 53-58. ISSN 2310-4562
Text
806-1536-2-PB.pdf Скачати (241kB) |
Резюме
Концептуалізовано проблему антропологічного обґрунтування глобалізаційних змін в освіті засобами філософії освіти, оскільки саме освіта є одним з основних культурних інститутів, що впливають на спрямованість еволюції людини не лише на рівні окремих спільнот, а й загалом на рівні людства як єдиного виду. Філософський підхід до аналізу цих процесів дає змогу виявити основні тенденції, які сформувалися в минулому людства, та ті перспективи, що з’являються з огляду на сучасний стан справ в освіті, осмисленій як єдина система в глобальних масштабах. Обґрунтувано положення про те, що в основу філософських і спеціальнонаукових теорій освіти, а також позанаукових уявлень про неї, покладені різні типи світогляду.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 08:00 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/426 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |