Гурова, Тетяна (2018) Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів-філологів на заняттях з англійської мови. Молодь і ринок (5). с. 68-74. ISSN 2308-4634
|
Text
5_160_2018_organized.pdf Скачати (651kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлено засоби формування ІКТ компетентності на заняттях з англійської мови і обґрунтувати важливість її формування в професійній підготовці студентівфілологів, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність формування інформаційнокомунікативної компетентності студента на практичних заняттях з англійської мови має відбуватися не за традиційними навчальними програмами, а за новими програмами, розробленими з урахуванням сучасних віртуальних форм комунікації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 05 Черв 2019 11:05 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 05:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4258 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |