Гуров, Сергій (2018) Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури. Молодь і ринок (4). pp. 57-64. ISSN 2308-4634
|
Text
4_159_2018_organized.pdf Download (651kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено теоретико-концептуальну модель виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність педaгогічного моделювання зумовлена потребою в об’єднанні всіх знань про особистість, в якої необхідно виховати духовно-моральні цінності засобами художньої літератури. Ефективне виховання духовних і моральних цінностей студентів гуманітарних наук можливе за умови створення теоретично обґрунтованої та експериментально підтвердженої теоретико-концептуальної моделі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра методики викладання германських мов Матюха |
Date Deposited: | 05 Jun 2019 11:03 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 05:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4257 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |