МДПУ репозиторій

Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. Витоки педагогічної майстерності (17). с. 114-121. ISSN 2075-146X

[img]
Перегляд
Text
ЛВА - 21.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 18 Лип 2019 08:53
Останні зміни: 03 Груд 2020 12:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4234

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу