Ляпунова, В. А. (2016) Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. Витоки педагогічної майстерності (17). с. 114-121. ISSN 2075-146X
|
Text
ЛВА - 21.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 18 Лип 2019 08:53 |
Останні зміни: | 03 Груд 2020 12:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4234 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |