Афанасьєва, Людмила (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності людини як чинник гармонізації культурно-освітнього простору. Versus (3). с. 34-40. ISSN 2310-4562
Text
803-1532-2-PB.pdf Скачати (255kB) |
Резюме
Розкрито світоглядно-методологічні засади освітніх парадигм, їх значення й особливості змін у контексті залучення соціального потенціалу особистості до утворення системи сучасних освітянських цінностей і норм як чинника формування пріоритетів сучасного українського суспільства. Розглянуто теоретико-філософські підходи до осягнення світоглядно-ціннісних чинників раціональності, що є неодмінним атрибутом соціальності, відповідно до принципу комунікативної раціональності. Будучи загальнофілософським принципом, він має значний методологічний резонанс у дослідженнях різних наукових і соціальних практик як умова структурування соціально-філософської рефлексії у світлі вимог постнекласичної раціональності щодо залучення ціннісних і моральнісних чинників до формування евристичного й прогностичного потенціалу сучасної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 14 Бер 2016 17:21 |
Останні зміни: | 05 Лист 2020 14:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/423 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |