МДПУ репозиторій

Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.)

Сєводнєва, К. О. (2016) Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.). Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в україні та світі: зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 47-48.

[img]
Перегляд
Text
knopp.org.ua Киев_сентябрь_2016-47-103-1-2.pdf

Скачати (233kB) | Перегляд

Резюме

Важливою умовою успішної трансформації окремих аспектів в освіті є не лише пошук нових дієвих розробок, а й вивчення, узагальнення та творче переосмислення реформаторських змін та перетворень у галузі освіти, використання окремих положень для вдосконалення й оновлення сучасного стану початкової і загальноосвітньої школи. У контексті оптимізації освітнього процесу в сільських школах актуальним наразі є вивчення забутих сторінок історії розвитку освіти в запорізькому краї у другій половині ХІХ ст

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 17 Лип 2019 12:46
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4223

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу