Сєводнєва, К. О. (2016) Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.). Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в україні та світі: зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 47-48.
|
Text
knopp.org.ua Киев_сентябрь_2016-47-103-1-2.pdf Скачати (233kB) | Перегляд |
Резюме
Важливою умовою успішної трансформації окремих аспектів в освіті є не лише пошук нових дієвих розробок, а й вивчення, узагальнення та творче переосмислення реформаторських змін та перетворень у галузі освіти, використання окремих положень для вдосконалення й оновлення сучасного стану початкової і загальноосвітньої школи. У контексті оптимізації освітнього процесу в сільських школах актуальним наразі є вивчення забутих сторінок історії розвитку освіти в запорізькому краї у другій половині ХІХ ст
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 12:46 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4223 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |