Абдишев, Д. Д. та Каткова, Т. А. (2013) Особливості «кризи підліткового віку» в психоаналітичній теорії. Efektivní nástroje moderních věd – 2013: materiály IX Mezinárodní vědecko-praktická konference (21). с. 56-57.
|
Text
tmp73A2.pdf Скачати (99kB) | Перегляд |
Резюме
Основний зміст та специфіку всіх сторін розвитку у підлітковому віці визначає перехід від дитинства до дорослості. У всіх напрямках відбувається становлення якісних новоутворень внаслідок перебудови організму, трансформації взаємин з дорослими та однолітками, освоєння нових способів соціальної взаємодії, змісту морально - етичних норм, розвитку самосвідомості, інтересів, пізнавальної та учбової діяльності. Не дивлячись на деякі досягнення, стан праць в сфері психоаналітичного підліткового віку залишається далеко не таким вивченим, особливо в порівнянні з вивченням раннього дитинства. Аналіз підліткового віку - одна з найбільш дискусійних проблем вікової психології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 12:46 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4221 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |