Гуров, Сергій (2018) Сутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсі. Молодь і ринок (6). с. 85-90. ISSN 2308-4634
|
Text
6_161_2018_organized.pdf Скачати (670kB) | Перегляд |
Резюме
У статті досліджено розвиток поняття “цінність” у філософському, педагогічному і психологічному контекстах, а також уточнено сутність поняття “духовно-моральних цінностей” як системи. Автором здійснено аналіз передумов виникнення проблеми виховання духовно-моральних цінностей особистості. Розглянуто основні наукові підходи до аналізу системи духовно-моральних цінностей. Представлено різноманітність тлумачень цих понять у різні історичні періоди. Підкреслено нерозривність зв’язку понять “духовність” та “моральність” через прагнення науковців поєднати релігійний та світський характери розуміння феномену духовності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 05 Черв 2019 11:01 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 05:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4201 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |