МДПУ репозиторій

Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти

Федорченко, О. В. та Каткова, Т. А. (2014) Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти. Матеріали методологічного web-семінару. с. 139-140.

[img]
Перегляд
Text
1-Біла церква-КТА-Федорченко-2014-конвертирован.pdf

Скачати (114kB) | Перегляд

Резюме

У теперішній час стає усе більш зрозумілим, що максимальна компенсація психофізичних обмежень, повна самореалізація та інтеграція людей із проблемами здоров’я у соціум є можливою лише через сприяння становленню і розвитку їх соціальності. Відзначимо, що інвалідність дитини сама по собі далеко не завжди тягне за собою обмеження розвитку особистості, її психіки, поведінки, соціальних навичок, проте, майже завжди викликає у нашому суспільстві обмеження розвитку соціальної активності, а іноді й взагалі заперечує можливість самореалізації людини з інвалідністю.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 17 Лип 2019 12:46
Останні зміни: 08 Жов 2021 13:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4185

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу