Федорченко, О. В. та Каткова, Т. А. (2014) Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти. Матеріали методологічного web-семінару. с. 139-140.
|
Text
1-Біла церква-КТА-Федорченко-2014-конвертирован.pdf Скачати (114kB) | Перегляд |
Резюме
У теперішній час стає усе більш зрозумілим, що максимальна компенсація психофізичних обмежень, повна самореалізація та інтеграція людей із проблемами здоров’я у соціум є можливою лише через сприяння становленню і розвитку їх соціальності. Відзначимо, що інвалідність дитини сама по собі далеко не завжди тягне за собою обмеження розвитку особистості, її психіки, поведінки, соціальних навичок, проте, майже завжди викликає у нашому суспільстві обмеження розвитку соціальної активності, а іноді й взагалі заперечує можливість самореалізації людини з інвалідністю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 12:46 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 13:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4185 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |