Каткова, Т. А. (2014) Особливості організації психологічного супроводу у векторі інклюзивного освітнього простору. Матеріали методологічного web-семінару. с. 77-78.
|
Text
1-Біла церква-КТА-2014-конвертирован.pdf Скачати (175kB) | Перегляд |
Резюме
В процесі демократизації нашого суспільства неабиякого поширення набули ідеї гуманізації освіти і пріоритетів особистості. Рівень підтримки, гуманізм та терпимість у ставленні до дітей з особливими потребами, можливість надати їм доступну та якісну освіту – показники ступеня розвитку суспільства, в якому вони живуть.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 16 Лип 2019 09:25 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4181 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |