Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. та Бородихіна, О. В. (2017) Формування комунікативно-діалогічної компетентності студентів-філологів. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 1 (29). с. 74-76. ISSN 2409-1154
|
Text
шарова_шаров_одеса_2017.pdf Скачати (431kB) | Перегляд |
Резюме
Статтю присвячено аналізу науково-методичних досліджень щодо розвитку у студентів-філологів комунікативно-діалогічної компетентності, наявність якої є важливою умовою професійного становлення вчителя-словесника. Розглядається визначення комунікативно-діалогічної компетентності, її структура, подаються окремі напрямки її формування та розвитку. Зазначається, що вивчення української мови та літератури є обов’язковим компонентом фахової підготовки студента-філолога нашої держави. Ключові слова: компетентність, вчитель-філолог, комунікативно-діалогічна компетентність, вища школа, філологія
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 06:45 |
Останні зміни: | 19 Січ 2021 18:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4171 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |