МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді

Худякова, А. А. (2018) Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді. Пріоритети сучасної науки: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 жовт. 2018 р., 2. с. 32-33.

[img]
Перегляд
Text
Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді.pdf

Скачати (187kB) | Перегляд

Резюме

Одним із аспектів демократичних перетворень є розвиток гуманного суспільства, яке ґрунтується на загальній моралі та моральності, та живе за принципом «моральної відповідальності» кожного перед кожним і перед самим собою. Це мають розуміти не лише майбутні вчителі та вихователі, дану думку варто донести до підростаючого покоління, до учнівської молоді. Так Р. Павелків визначає, що учнівська молодь саме на тому етапі моральної самодіяльності особистості, коли особистість усвідомлено підпорядковує свою поведінку моральним принципам. Основним новоутворенням в учнівської молоді науковець називає самосвідомість, яка характеризується відносно автономними моральними поглядами та переконаннями [2].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 06 Черв 2019 12:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4154

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу