Пєшев, Олег (2014) Історичний розвиток концепту «освіта». Versus (4). с. 116-122. ISSN 2310-4562
Text
1036-2111-1-SM.pdf Скачати (549kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Резюме
Наводяться тлумачення концепту «освіта» в різні історичні періоди розвитку філософської думки. Важливість аналізу цього концепту зумовлена необхідністю побудови логічно правильної структури освіти та визначення її основних цілей. У цьому контексті логічний позитивізм Р. С. Пітерса, що тлумачить знання як картину світу, до конструкції якої вписується людина, є першим напрямом у філософії освіти, що торкається окресленої проблеми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 14 Бер 2016 17:20 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/414 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |