МДПУ репозиторій

Історичний розвиток концепту «освіта»

Пєшев, Олег (2014) Історичний розвиток концепту «освіта». Versus (4). с. 116-122. ISSN 2310-4562

[img] Text
1036-2111-1-SM.pdf

Скачати (549kB)

Резюме

Наводяться тлумачення концепту «освіта» в різні історичні періоди розвитку філософської думки. Важливість аналізу цього концепту зумовлена необхідністю побудови логічно правильної структури освіти та визначення її основних цілей. У цьому контексті логічний позитивізм Р. С. Пітерса, що тлумачить знання як картину світу, до конструкції якої вписується людина, є першим напрямом у філософії освіти, що торкається окресленої проблеми.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 14 Бер 2016 17:20
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/414

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу