Кочкурова, О. В. та Меркулова, Н. В. та Ніконенко, Т. (2018) Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development. Наука і освіта (4). с. 154-160. ISSN 2311-8466
|
Text
SERVER-3QSV291Y28561.pdf Скачати (7MB) | Перегляд |
Резюме
Мета статті - представити тренінг з розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів та виявити динаміку розвитку професійної ідентичності після його запровадження у навчальний процес.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра психології |
Дата внесення: | 15 Лип 2019 12:31 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4134 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |