МДПУ репозиторій

Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development

Кочкурова, О. В. та Меркулова, Н. В. та Ніконенко, Т. (2018) Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development. Наука і освіта (4). с. 154-160. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
SERVER-3QSV291Y28561.pdf

Скачати (7MB) | Перегляд

Резюме

Мета статті - представити тренінг з розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів та виявити динаміку розвитку професійної ідентичності після його запровадження у навчальний процес.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 15 Лип 2019 12:31
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4134

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу