MDPU Repository

Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development

Кочкурова, О.В. and Меркулова, Н.В. and Ніконенко, Т. (2018) Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development. Наука і освіта (4). pp. 154-160. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
SERVER-3QSV291Y28561.pdf

Download (7MB) | Preview

Abstract

Мета статті - представити тренінг з розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів та виявити динаміку розвитку професійної ідентичності після його запровадження у навчальний процес.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Кафедра психології
Date Deposited: 15 Jul 2019 12:31
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4134

Actions (login required)

View Item View Item