Кочкурова, О. В. and Меркулова, Н. В. and Ніконенко, Т. (2018) Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development. Наука і освіта (4). pp. 154-160. ISSN 2311-8466
Preview
SERVER-3QSV291Y28561.pdf
Download (7MB) | Preview
Abstract
Мета статті - представити тренінг з розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів та виявити динаміку розвитку професійної ідентичності після його запровадження у навчальний процес.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
| Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання |
| Depositing User: | psychology |
| Date Deposited: | 15 Jul 2019 12:31 |
| Last Modified: | 26 Oct 2021 21:29 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4134 |




