Таблер, Т. І. (2019) Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 54-66. ISSN 2521-1234 online
|
Text
document.pdf Скачати (479kB) | Перегляд |
Резюме
Статтю присвячено практиці використання в навчальному процесі інтерактивного контенту, який є основним компонентом електронних освітніх ресурсів. Здійснено аналіз чинних онлайн-сервісів і платформ, на підставі чого розроблено класифікацію електронних освітніх ресурсів за типами інтерактивного контенту: тести та кросворди; вікторини, ігри й опитування; інтерактивні плакати; мультисервіси. У розвідці надано опис мультисервісів Н5P, LearningApps та авторського педагогічного програмного засобу «Конструктор інтерактивних плакатів» окреслено їхні недоліки та переваги при використанні на уроках математики. Також проаналізовано блоги й авторські інтерактивні плакати, розроблені вчителями математики, та акцентовано увагу на виборі інтерактивного контенту виключно спираючись на мету та завдання освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 03 Черв 2019 08:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4106 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |