МДПУ репозиторій

Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи

Таблер, Т. І. (2019) Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 54-66. ISSN 2521-1234 online

[img]
Перегляд
Text
document.pdf

Скачати (479kB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено практиці використання в навчальному процесі інтерактивного контенту, який є основним компонентом електронних освітніх ресурсів. Здійснено аналіз чинних онлайн-сервісів і платформ, на підставі чого розроблено класифікацію електронних освітніх ресурсів за типами інтерактивного контенту: тести та кросворди; вікторини, ігри й опитування; інтерактивні плакати; мультисервіси. У розвідці надано опис мультисервісів Н5P, LearningApps та авторського педагогічного програмного засобу «Конструктор інтерактивних плакатів» окреслено їхні недоліки та переваги при використанні на уроках математики. Також проаналізовано блоги й авторські інтерактивні плакати, розроблені вчителями математики, та акцентовано увагу на виборі інтерактивного контенту виключно спираючись на мету та завдання освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 03 Черв 2019 08:45
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4106

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу