Шевченко, С. В. (2012) Експериментальне дослідження особливостей розумової працездатності студентів-першокурсників в умовах адаптаційного періоду. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія (42 (2)). с. 204-212.
|
Text
VKhnpu_psykhol_2012_42(2)__26.pdf Скачати (194kB) | Перегляд |
Резюме
В статті представлені результати експериментального дослідження показників розумової працездатності студентів в період адаптації, наведені дані щодо ступеня прояву станів працездатності студентів, рівня стійкості та вибірковості уваги, стану короткочасної пам’яті та рівня розвитку аналітичності індуктивного мислення студентів. Автором робиться висновок про необхідність зберегти оптимальну працездатність першокурсника у період його адаптації та намічаються перспективи подальшої роботи у цьому руслі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 12 Лип 2019 10:34 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4034 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |