MDPU Repository

Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект

Александров, Денис and Солоненко, Анатолій (2014) Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект. Versus (4). pp. 45-49. ISSN 2310-4562

[img] Text
1019-2099-1-PB.pdf

Download (423kB)

Abstract

Професійні експектації як модальний прояв ставлення студентів до професійної підготовки аналізуються авторами в контексті сучасної постнекласичної методології. Виходячи з проблем соціології освіти, досліджується структура навчально-професійних очікувань молоді в умовах реформування вищої школи. Увага приділяється не стільки аналізу суб’єктивних професійних орієнтацій студентів, скільки впливу елементів соціальної свідомості на трансформацію професійних очікувань. Інтерпретація сучасних професійних експектацій, як швидкоплинних, спорадичних, позбавлених постійної значущості, має евристичний потенціал для пояснення труднощів акмеологічного й професійного самовизначення студентства.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра філософії
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 14 Mar 2016 17:19
Last Modified: 14 Mar 2016 17:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/402

Actions (login required)

View Item View Item