МДПУ репозиторій

Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект

Солоненко, Анатолій та Александров, Денис (2014) Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект. Versus (4). с. 45-49. ISSN 2310-4562

[img] Text
1019-2099-1-PB.pdf

Скачати (423kB)

Резюме

Професійні експектації як модальний прояв ставлення студентів до професійної підготовки аналізуються авторами в контексті сучасної постнекласичної методології. Виходячи з проблем соціології освіти, досліджується структура навчально-професійних очікувань молоді в умовах реформування вищої школи. Увага приділяється не стільки аналізу суб’єктивних професійних орієнтацій студентів, скільки впливу елементів соціальної свідомості на трансформацію професійних очікувань. Інтерпретація сучасних професійних експектацій, як швидкоплинних, спорадичних, позбавлених постійної значущості, має евристичний потенціал для пояснення труднощів акмеологічного й професійного самовизначення студентства.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 14 Бер 2016 17:19
Останні зміни: 03 Лист 2020 14:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/402

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу