Титаренко, Н. Є. та Стрілець, О. В. (2018) Активізація пізнавальної діяльності студентів з диференціальної геометрії за допомогою інтелект-карт. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (21)). с. 86-91. ISSN 2219-5203
|
Text
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2018.pdf Скачати (328kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена виявленню педагогічних засобів для цілеспрямованого формування освітньої мотивації студентів за рахунок використання технологічних можливостей. В статті обґрунтовується необхідність створення нових педагогічних технологій навчання диференціальної геометрії з урахуванням нових освітніх вимог. Авторами пропонується методика викладання цієї дисципліни з використанням графічних об’єктів - інтелект-карт - інструменту, що дозволяє ефективно структурувати і обробляти інформацію. Розглядаються закони створення карт пам’яті та їх переваги перед звичайним конспектуванням інформації. В рамках проведеного педагогічного дослідження підтверджено гіпотезу про позитивний вплив на пам'ять студентів такого методу подання та запам’ятовування інформації як інтелект-карти. Проаналізовано деякі інноваційні методи викладання навчального матеріалу - всі вони так чи інакше взаємодіють з методом карт розуму, доповнюють його, розкривають його суть.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика > Вища математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 09:55 |
Останні зміни: | 29 Вер 2020 11:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4019 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |