Мінкова, О. Ф та Надольська, Ю. А. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (56). с. 200-203. ISSN 2519-2558
Text
НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf Скачати (429kB) |
Резюме
У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту. Значна увага приділяється мові, бо вона є результатом багатовікового розвитку і несе від покоління до покоління всі надбання народу, зберігаючи традиції, звичаї, морально-етичні й естетичні ідеали.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 16 Лип 2019 08:03 |
Останні зміни: | 11 Лист 2019 13:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4012 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |