МДПУ репозиторій

Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект

Мінкова, О. Ф та Надольська, Ю. А. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (56). с. 200-203. ISSN 2519-2558

[img] Text
НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf

Скачати (429kB)

Резюме

У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту. Значна увага приділяється мові, бо вона є результатом багатовікового розвитку і несе від покоління до покоління всі надбання народу, зберігаючи традиції, звичаї, морально-етичні й естетичні ідеали.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 16 Лип 2019 08:03
Останні зміни: 11 Лист 2019 13:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4012

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу