МДПУ репозиторій

Парадигма розвитку емоційної стійкості музикантів-інструменталістів у процесі підготовки до сценічної діяльності

Юник, Д. Г. та Юник, Т. І. та Котова, Л. М. (2018) Парадигма розвитку емоційної стійкості музикантів-інструменталістів у процесі підготовки до сценічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 108-114.

[img]
Перегляд
Text
Котова Науковий 2018 (1).pdf

Скачати (695kB) | Перегляд

Резюме

У статті висвітлено зміст та структуру емоційної стійкості музикантів-інструменталістів, яка в умовах прилюдних виступів забезпечує максимально якісне відтворення необхідної інформації завдяки збереженню сенсомоторної стійкості без виснаження енергетичних ресурсів організму. Обґрунтовано парадигму (сукупність загальнотеоретичних основ) розвитку означеного феномену. За провідну ідею цієї парадигми взято максимальне «занурення їх уваги» в процес інтерпретації музичних творів з уникненням усвідомленої фіксації власного самопочуття під час гри. Доведено, що сформована здатність довільно управляти власними емоціями завдяки знеціненню значущості негативної дії стресорів виступає основною детермінантою їх працездатності в емоціогенних умовах сценічних виступів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 08 Лип 2019 12:31
Останні зміни: 24 Вер 2020 09:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3922

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу