МДПУ репозиторій

Персональний сайт як засіб формування цифрового іміджу науково-педагогічного працівника

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. (2019) Персональний сайт як засіб формування цифрового іміджу науково-педагогічного працівника. Інформаційні технології і засоби навчання, 69 (1). с. 78-91. ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Осадчий Сердюк WOS.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено висвітленню ролі й місця персонального сайту науково-педагогічного працівника у процесі формування його іміджу в мережі Інтернет. Розкривається значення персонального сайту як складової міжнародних систем наукової інформації, які представляють в організованому інтерфейсі наукові публікації – джерела наукометричного, біографічного та бібліографічного аналізу, зокрема значні наукові інтернет-сервіси ResarcherID, ORCID, Google Scholar, які надають можливість введення та ідентифікації персональної інформації за принципами технологій інтерактивного обміну даними. Наголошено про важливість створення персональних сайтів науково-педагогічних працівників університету під єдиним університетським доменом як одного з ключових факторів зростання рівня Інтернет-присутності освітньої організації. Представлено декілька типів персональних сайтів. Визначено основні вимоги до структури та контенту персонального сайту науково-педагогічного працівника. Підкреслюється значення повноти та актуальності інформаційних матеріалів, що будуть представлені на персональному сайті. Подано опис етапів розробки та інтерфейсу персонального сайту науково-педагогічного працівника, описано алгоритм його застосування. Доведено, що професійно структурована та заповнена за встановленими принципами персональна сторінка дає змогу значно підвищити рівень кваліфікаційних оцінок під час проведення рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічного працівника, що сьогодні є важливим питанням підвищення світового інформаційного рейтингу закладів вищої освіти. Розроблений персональний сайт, що є значним джерелом біографічної та бібліографічної інформації, може бути використано науково-педагогічними працівниками для вирішення наукових і практичних завдань з представлення більш детальної персональної інформації та результатів власних досліджень усій науковій і педагогічній спільноті в мережі Інтернет, що надасть педагогам вищої школи можливість вирішувати питання створення власного цифрового іміджу в інтернет-просторі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 02 Черв 2019 16:09
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3920

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу