МДПУ репозиторій

Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів

Конюхов, С. Л. (2018) Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (61). с. 126-131. ISSN 2518-7813

[img]
Перегляд
Text
Миколаїв.pdf

Скачати (531kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена проблемам здійснення професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Розглядається один з аспектів цієї підготовки: формування у студентів професійної компетентності, зокрема здатності до розробки програм з використанням об’єктно-орієнтованого підходу і здатності до швидкого прийняття рішень у процесі створення програм. Досліджуються можливості використання навчальних задач у якості засобу реалізації цього завдання освітнього процесу. Сформульовано поняття «навчальна задача з об’єктно-орієнтованого програмування», запропоновані способи використання цих задач під час вивчення об’єктно-орієнтованого підходу у курсі програмування, наведені приклади формулювання і розв’язання деяких типів навчальних задач.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 14 Черв 2019 07:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3894

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу