Ляпунова, В. А. (2015) Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності. Педагогіка. Проблематика, нариси, інновації, практика, теорія, 1. с. 9-15.
|
Text
Документ Microsoft Office Word.pdf Скачати (385kB) | Перегляд |
Резюме
Специфікою педагогічної діяльності є те, що рішення професійних цілей і завдань повністю знаходиться в площині комунікації і реалізується через комунікативну взаємодію, і тому в ній особливо значущими є питання спілкування, взаєморозуміння, співробітництва, діалогу. Відповідно, зростає рівень вимог до комунікативної культури та комунікативної етики як основного чиннику, що дозволяє майбутньому педагогу в подальшому досягти високого професійного рівня.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 12:11 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3841 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |