MDPU Repository

Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності

Ляпунова, В. А. (2015) Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності. Педагогіка. Проблематика, нариси, інновації, практика, теорія, 1. pp. 9-15.

[img]
Preview
Text
Документ Microsoft Office Word.pdf

Download (385kB) | Preview

Abstract

Специфікою педагогічної діяльності є те, що рішення професійних цілей і завдань повністю знаходиться в площині комунікації і реалізується через комунікативну взаємодію, і тому в ній особливо значущими є питання спілкування, взаєморозуміння, співробітництва, діалогу. Відповідно, зростає рівень вимог до комунікативної культури та комунікативної етики як основного чиннику, що дозволяє майбутньому педагогу в подальшому досягти високого професійного рівня.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 09 Jul 2019 12:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3841

Actions (login required)

View Item View Item