МДПУ репозиторій

Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності

Ляпунова, В. А. (2015) Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності. Педагогіка. Проблематика, нариси, інновації, практика, теорія, 1. с. 9-15.

[img]
Перегляд
Text
Документ Microsoft Office Word.pdf

Скачати (385kB) | Перегляд

Резюме

Специфікою педагогічної діяльності є те, що рішення професійних цілей і завдань повністю знаходиться в площині комунікації і реалізується через комунікативну взаємодію, і тому в ній особливо значущими є питання спілкування, взаєморозуміння, співробітництва, діалогу. Відповідно, зростає рівень вимог до комунікативної культури та комунікативної етики як основного чиннику, що дозволяє майбутньому педагогу в подальшому досягти високого професійного рівня.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Лип 2019 12:11
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3841

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу