Волкова, В. А. та Васильєва, Б. О. (2016) Зміст поняття «навченість» дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 47 (100). с. 63-72.
|
Text
статья Васильева (pdf.io).pdf Скачати (88kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто погляди вчених на сутність поняття «навченість» стосовно дітей дошкільного віку, що визначається як сукупність інтелектуальних властивостей людини, від яких – за наявності і відносній рівності інших початкових умов залежить продуктивність навчальної діяльності. Теоретично обґрунтовано, що навченість тісно пов’язана з розумовим розвитком, проте ці поняття не тотожні. Висока навченість має загальні психофізіологічні передумови, але вона також залежить і від спеціального досвіду рівня сформованості навчальної діяльності, по-різному виявляється в різних діяльностях і в різних навчальних предметах. Сформованість операцій класифікації і серіації є центральним показником рівня інтелектуального розвитку дитини. Оволодіння класифікацією сприяє розумінню дитиною того, що лежить в основі схожості і відмінності предметів, розвитку уміння виділяти загально значущу властивість.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 12:16 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 11:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3834 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |