МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. та Волкова, В. А. (2018) Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (82). с. 102-113. ISSN 2413-1865

[img]
Перегляд
Text
Ляпунова_стаття_Херсон (pdf.io) (1).pdf

Скачати (96kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто умови розвитку моральних цінностей сучасних дітей, їх дієвість у взаємодії з однолітками, дорослими. У старшому дошкільному віці створюються умови для формування особистості як суб’єкта моральних стосунків, закладаються основи соціальної компетентності, рефлексивного мислення, формуються складові морального вибору, стосунки між дітьми регулюються моральними нормами і правилами поведінки. Формування цінностей відбувається під час ігор, бесід, виконання вправ, в життєвих ситуаціях. В процесі цих видів діяльності діти діють разом, відбувається їх емоційне зближення, вони постійно знаходяться перед моральним вибором.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Лип 2019 11:09
Останні зміни: 15 Жов 2020 07:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3829

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу