Ляпунова, В. А. та Волкова, В. А. (2018) Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (82). с. 102-113. ISSN 2413-1865
|
Text
Ляпунова_стаття_Херсон (pdf.io) (1).pdf Скачати (96kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто умови розвитку моральних цінностей сучасних дітей, їх дієвість у взаємодії з однолітками, дорослими. У старшому дошкільному віці створюються умови для формування особистості як суб’єкта моральних стосунків, закладаються основи соціальної компетентності, рефлексивного мислення, формуються складові морального вибору, стосунки між дітьми регулюються моральними нормами і правилами поведінки. Формування цінностей відбувається під час ігор, бесід, виконання вправ, в життєвих ситуаціях. В процесі цих видів діяльності діти діють разом, відбувається їх емоційне зближення, вони постійно знаходяться перед моральним вибором.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 11:09 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 07:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3829 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |