МДПУ репозиторій

Стан сформованості емпатії у дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. та Волкова, В. А. (2018) Стан сформованості емпатії у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (58-59). с. 142-148.

[img]
Перегляд
Text
Ляпунова_стаття_Запоріжжя (pdf.io).pdf

Скачати (92kB) | Перегляд

Резюме

У статті викладено хід і результати констатувального етапу дослідження стану сформованості емпатії у старших дошкільників. Описано діагностики, які було підібрано до кожного з визначених критеріїв розвитку емоційної сфери дошкільників : рівень розвитку емоційної сфери дошкільників; сприймання експресії у конкретній ситуації; здатність ідентифікувати різні емоції у відповідності із зовнішнім виглядом; здатність розрізняти емоційні стани людей. Визначено основні категорії причин, що викликають яскраві емоції: несоціальна взаємодія, соціальна взаємодія та ситуація, пов’язана з внутрішніми переживаннями дитини незалежно від конкретної ситуації. Зроблено висновок про незадовільний реальний стан сформованості емоційно-чуттєвої сфери старших дошкільників та необхідності посилити увагу з боку вихователів до розвитку у дітей сприйняття експресії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Лип 2019 11:10
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3828

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу