МДПУ репозиторій

Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання

Волкова, Віра та Віденіна, Ольга (2018) Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 63-70.

[img]
Перегляд
Text
Виденина Наук вісник (pdf.io).pdf

Скачати (102kB) | Перегляд

Резюме

Емоції є важливим компонентом у структурі особистості, виконують мотивуючу роль, виявляють свій вплив в різних ситуаціях життєдіяльності. Для здійснення процесу взаємодії дошкільник мусить знаходити з людьми спільну емоційну мову. Для психічного здоров’я, нормального перебігу різних видів діяльності потрібна збалансованість емоцій. Порушення емоційного балансу, тривала перевага негативних емоційних станів спричиняють виникнення емоційних розладів, відхилень у розвитку особистості дитини, порушень у неї соціальних контактів. У статті визначено причини і наслідки емоційних розладів у дошкільників.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Лип 2019 11:13
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3827

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу