Волкова, Віра та Віденіна, Ольга (2018) Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 63-70.
|
Text
Виденина Наук вісник (pdf.io).pdf Скачати (102kB) | Перегляд |
Резюме
Емоції є важливим компонентом у структурі особистості, виконують мотивуючу роль, виявляють свій вплив в різних ситуаціях життєдіяльності. Для здійснення процесу взаємодії дошкільник мусить знаходити з людьми спільну емоційну мову. Для психічного здоров’я, нормального перебігу різних видів діяльності потрібна збалансованість емоцій. Порушення емоційного балансу, тривала перевага негативних емоційних станів спричиняють виникнення емоційних розладів, відхилень у розвитку особистості дитини, порушень у неї соціальних контактів. У статті визначено причини і наслідки емоційних розладів у дошкільників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 11:13 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3827 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |