МДПУ репозиторій

Обдарованість дітей старшого дошкільного віку

Канарова, О. В. та Степаненко, А. (2015) Обдарованість дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення. с. 123-125.

[img]
Перегляд
Text
8 травня 2015.pdf

Скачати (398kB) | Перегляд

Резюме

Успіх людини в будь-якому виді діяльності значною мірою залежить від адекватної самооцінки власних вмінь та здібностей. Дошкільний вік є періодом активного пізнання та порівняння себе з іншими в навчальній діяльності, основою якої має бути самостійність дитини, спрямована на відкриття суб`єктивно нових закономірностей, формування понять, розвиток теоретичного мислення. Важливим завданням педагога у цій ситуації є допомога та підтримка дитини у цей період.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Лип 2019 11:49
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3805

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу