Канарова, О. В. та Степаненко, А. (2015) Обдарованість дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення. с. 123-125.
|
Text
8 травня 2015.pdf Скачати (398kB) | Перегляд |
Резюме
Успіх людини в будь-якому виді діяльності значною мірою залежить від адекватної самооцінки власних вмінь та здібностей. Дошкільний вік є періодом активного пізнання та порівняння себе з іншими в навчальній діяльності, основою якої має бути самостійність дитини, спрямована на відкриття суб`єктивно нових закономірностей, формування понять, розвиток теоретичного мислення. Важливим завданням педагога у цій ситуації є допомога та підтримка дитини у цей період.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 02 Лип 2019 11:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3805 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |