MDPU Repository

Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування

Волкова, В. А. and Білик, Н. О. (2017) Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування. Vědecký průmysl evropského kontinentu - 2017: Materiály XIII Mezinárodní vĕdecko-praktická konference (6). pp. 36-39.

[img]
Preview
Text
Bilyk (pdf.io).pdf

Download (53kB) | Preview

Abstract

Останнім часом питання про несформованість комунікативної поведінки дошкільників, інфантильність, невміння будувати партнерські відносини в дитячому співтоваристві викликають особливу тривогу у педагогів, психологів, батьків. Цим дітям насилу вдається налагодити взаємини в дитячому колективі: вони не уміють разом з однолітками грати, працювати, виконувати доручення, домовлятися, заважають їм, руйнують гру, внаслідок чого нерідко опиняються в певній ізоляції і випробовують значний емоційно-особистісний дискомфорт. На жаль, ці проблеми в дошкільному віці зазвичай не розглядаються у зв’язку з порушеннями комунікативної діяльності, а пояснюються спотворенням дитячо-батьківських відносин, поганим характером дитини, її недисциплінованістю, розпещеністю тощо. І лише наприкінці дошкільного віку, при вивченні готовності до шкільного навчання, ця проблема кваліфікується психологами як дефіцит комунікативної поведінки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 02 Jul 2019 12:37
Last Modified: 02 Jul 2019 12:37
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3804

Actions (login required)

View Item View Item