Волкова, В. А. та Білик, Н. О. (2017) Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування. Vědecký průmysl evropského kontinentu - 2017: Materiály XIII Mezinárodní vĕdecko-praktická konference (6). с. 36-39.
|
Text
Bilyk (pdf.io).pdf Скачати (53kB) | Перегляд |
Резюме
Останнім часом питання про несформованість комунікативної поведінки дошкільників, інфантильність, невміння будувати партнерські відносини в дитячому співтоваристві викликають особливу тривогу у педагогів, психологів, батьків. Цим дітям насилу вдається налагодити взаємини в дитячому колективі: вони не уміють разом з однолітками грати, працювати, виконувати доручення, домовлятися, заважають їм, руйнують гру, внаслідок чого нерідко опиняються в певній ізоляції і випробовують значний емоційно-особистісний дискомфорт. На жаль, ці проблеми в дошкільному віці зазвичай не розглядаються у зв’язку з порушеннями комунікативної діяльності, а пояснюються спотворенням дитячо-батьківських відносин, поганим характером дитини, її недисциплінованістю, розпещеністю тощо. І лише наприкінці дошкільного віку, при вивченні готовності до шкільного навчання, ця проблема кваліфікується психологами як дефіцит комунікативної поведінки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 02 Лип 2019 12:37 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3804 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |