Волкова, В. А. та Мерц, О. (2017) Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (18)). с. 68-74.
|
Text
стаття_Волкова, Мерц (pdf.io).pdf Скачати (82kB) | Перегляд |
Резюме
У статті наведено дані педагогічного експерименту з організації адаптаційного періоду до умов дошкільного навчального закладу в житті дітей раннього віку. Супровід процесу адаптації дітей складався з роботи з дітьми, педагогами з батьками. Процес адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу є складним і залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від сімейних стосунків, що склалися, від умов перебування в дошкільній установі. Для ефективного керівництва процесом адаптації дітей до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних дій, створення емоційно сприятливої атмосфери в групі, формування у дітей почуття упевненості в оточуючому, позитивних дитячих взаємин. В адаптації дітей виділяють три головні напрямки: зменшення емоційно-стресового впливу за рахунок правильної підготовки дітей до надходження до дошкільного закладу і організації їх життя, період адаптації, прогнозування і своєчасна діагностика початкових форм дезадаптації, їх попередження і рання корекція.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:12 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3801 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |