МДПУ репозиторій

Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу

Волкова, В. А. та Мерц, О. (2017) Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (18)). с. 68-74.

[img]
Перегляд
Text
стаття_Волкова, Мерц (pdf.io).pdf

Скачати (82kB) | Перегляд

Резюме

У статті наведено дані педагогічного експерименту з організації адаптаційного періоду до умов дошкільного навчального закладу в житті дітей раннього віку. Супровід процесу адаптації дітей складався з роботи з дітьми, педагогами з батьками. Процес адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу є складним і залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від сімейних стосунків, що склалися, від умов перебування в дошкільній установі. Для ефективного керівництва процесом адаптації дітей до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних дій, створення емоційно сприятливої атмосфери в групі, формування у дітей почуття упевненості в оточуючому, позитивних дитячих взаємин. В адаптації дітей виділяють три головні напрямки: зменшення емоційно-стресового впливу за рахунок правильної підготовки дітей до надходження до дошкільного закладу і організації їх життя, період адаптації, прогнозування і своєчасна діагностика початкових форм дезадаптації, їх попередження і рання корекція.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 08 Лип 2019 12:12
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3801

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу