Гуров, Сергій (2015) Теоретичний аналіз різних типологій і класифікацій студентів для реалізації програм, спрямованих на формування духовно-моральних цінностей майбутніх фахівців. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 184-190. ISSN 2219-5203
Text
33.pdf Скачати (626kB) |
Резюме
У статті наведено основні класифікації студентів і результати аналізу щодо виявлення основних характеристик майбутніх фахівців. Проаналізовано новітні підходи до виявлення основних психолого-педагогічних характеристик студентів, які обирають майбутні професії. Висвітлено різні підходи як вітчизняних, так і зарубіжних учених, які займалися розв’язанням проблеми різних типів класифікацій. З’ясовано мотиви навчання та виховання студентів у процесі здобуття ними знань у вищому навчальному закладі й окреслено психографічну типологію майбутніх фахівців, що обирають різні спеціальності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Лют 2016 17:00 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 07:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/38 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |