МДПУ репозиторій

Наукові підходи до визначення поняття «толерантність»

Волкова, В. А. (2015) Наукові підходи до визначення поняття «толерантність». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (14). с. 26-32.

[img]
Перегляд
Text
Науков вісник 15 Толерантність-конвертирован.pdf

Скачати (377kB) | Перегляд

Резюме

В історичному плані термін «толерантність» стосувався заборони релігійної дискримінації, до якої пізніше додалася заборона на етнічну дискримінацію. У наш час цей термін використовується для позначення широкого кола терпимого ставлення до соціальних груп чи політичних партій або ідей, які багато хто вважає неприйнятними; лояльності в оцінці вчинків і поведінки інших людей, готовності до розуміння і співпраці в розв’язанні питань міжособистісної, групової та міжнаціональної взаємодії. Ефективність толерантності залежить від вибраної суспільством форми домінуючої свідомості : міфологічної, релігійної, секулярної або науково-суспільної. Феномен толерантності органічно пов’язаний із комунікативними процесами, функції яких слугують основою для розуміння сутності категорії «комунікативна толерантність» як особистісної якості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 08 Лип 2019 12:07
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3783

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу