Шевченко, Ю. М. (2018) Психологічні механізми духовно-морального розвитку в структурі готовності до професійної педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 101-107. ISSN 2219-5203
|
Text
Психологічні механізми.pdf Скачати (368kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито психологічні механізми духовно-морального розвитку в структурі готовності до професійної педагогічної діяльності. Доводиться, що пізнання сутності і особливості психологічних механізмів духовно-морального розвитку особистості є складним і відповідальним завданням для набуття важливої професійної складової для студентів педвузів. Визначаються особливості мотиваційної готовності до духовно-морального розвитку молодших школярів; визначаються виміри аналізу наукового уявлення про психологічну структуру особистості. Обґрунтовується, що психологічні механізми розвитку особистості студента є важливим структурним компонентом педагогічної компетентності, що передбачає розвиток його духовності. Результатами дослідження постають питання розуміння природи особистості, визначення рушійних сил її розвитку та взаємозв’язку з духовним потенціалом і розуміння індивідуальних якостей особистості на психологічному рівні її життєдіяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 12:31 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3781 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |