Шевченко, Ю. М. (2019) Структурні компоненти готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (1). с. 127-139. ISSN 2312-5993
|
Text
Структурні компоненти.pdf Скачати (469kB) | Перегляд |
Резюме
У статті наведено результати дослідження та узагальнення існуючих теоретичних підходів стосовно компонентної структури готовності. На основі теоретико-методологічного аналізу літератури запропоновано чотирикомпонентну структуру готовності, яку складають ціннісно-мотиваційний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-вчинковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У роботі надано психолого-педагогічний зміст кожного з компонентів готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів, окреслено подальші напрямки вивчення зазначеного феномену.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 04 Черв 2019 06:22 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3772 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |