МДПУ репозиторій

Структурні компоненти готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів

Шевченко, Ю. М. (2019) Структурні компоненти готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (1). с. 127-139. ISSN 2312-5993

[img]
Перегляд
Text
Структурні компоненти.pdf

Скачати (469kB) | Перегляд

Резюме

У статті наведено результати дослідження та узагальнення існуючих теоретичних підходів стосовно компонентної структури готовності. На основі теоретико-методологічного аналізу літератури запропоновано чотирикомпонентну структуру готовності, яку складають ціннісно-мотиваційний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-вчинковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У роботі надано психолого-педагогічний зміст кожного з компонентів готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів, окреслено подальші напрямки вивчення зазначеного феномену.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 04 Черв 2019 06:22
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3772

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу