МДПУ репозиторій

Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі

Федорова, Л. М. (2016) Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії (65). с. 212-220.

[img]
Перегляд
Text
gvzdia_65_212.pdf

Скачати (3MB) | Перегляд

Резюме

У статті акцентується увага на тому, що в останні роки все більшої уваги набувають альтернативні форми опіки – дитячі будинки сімейного типу, прийомні та опікунські сім'ї. Автором зазначається, що стрімкий розвиток сімейних форм соціального захисту дітей потребує переосмислення поглядів на опікунські сім’ї, дослідження особливостей їх функціонування, а також специфіки соціально-педагогічної роботи з опікунами у закладах освіти. Розглядаються особливості опікунської сім’ї та розкривається специфіка роботи з такими сім’ями. Пропонується ефективна авторська модель соціальнопедагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Основною метою впровадження авторської моделі є досягнення високого рівня соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі з дітьми-сиротами та членами опікунських сімей. Впровадження моделі соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі здійснювалося за допомогою програми “Крокуємо разом”, яка складалася із трьох етапів. Кожний із цих етапів характеризувався організаційними змінами та упровадженням нових форм роботи.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 04 Лип 2019 09:09
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3724

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу