Федорова, Л. М. (2016) Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії (65). pp. 212-220.
|
Text
gvzdia_65_212.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У статті акцентується увага на тому, що в останні роки все більшої уваги набувають альтернативні форми опіки – дитячі будинки сімейного типу, прийомні та опікунські сім'ї. Автором зазначається, що стрімкий розвиток сімейних форм соціального захисту дітей потребує переосмислення поглядів на опікунські сім’ї, дослідження особливостей їх функціонування, а також специфіки соціально-педагогічної роботи з опікунами у закладах освіти. Розглядаються особливості опікунської сім’ї та розкривається специфіка роботи з такими сім’ями. Пропонується ефективна авторська модель соціальнопедагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Основною метою впровадження авторської моделі є досягнення високого рівня соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі з дітьми-сиротами та членами опікунських сімей. Впровадження моделі соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі здійснювалося за допомогою програми “Крокуємо разом”, яка складалася із трьох етапів. Кожний із цих етапів характеризувався організаційними змінами та упровадженням нових форм роботи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 04 Jul 2019 09:09 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3724 |
Actions (login required)
View Item |