МДПУ репозиторій

Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях

Ляпунова, В. А. (2016) Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 183-191.

[img]
Перегляд
Text
Ляпунова текст статті 18.pdf

Скачати (389kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена теоретичному огляду наукових доробків щодо класифікації видів толерантності з точки зору різних наук. Розглядаються основні критерії, покладені в основу цих класифікацій. На підставі аналізу позицій різних авторів зроблено висновок про те, що наукові підходи до класифікації толерантності в даний час відрізняються великою строкатістю, неузгодженістю та суперечливістю. Оскільки критерії для узагальнення такої великої кількості емпіричного матеріалу поки не вироблені, доцільною стає розробка єдиного методичного інструментарію, що поєднує в собі всі перераховані види толерантності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 27 Черв 2019 10:09
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3683

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу