Ляпунова, В. А. (2016) Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 183-191.
|
Text
Ляпунова текст статті 18.pdf Скачати (389kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена теоретичному огляду наукових доробків щодо класифікації видів толерантності з точки зору різних наук. Розглядаються основні критерії, покладені в основу цих класифікацій. На підставі аналізу позицій різних авторів зроблено висновок про те, що наукові підходи до класифікації толерантності в даний час відрізняються великою строкатістю, неузгодженістю та суперечливістю. Оскільки критерії для узагальнення такої великої кількості емпіричного матеріалу поки не вироблені, доцільною стає розробка єдиного методичного інструментарію, що поєднує в собі всі перераховані види толерантності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 27 Черв 2019 10:09 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3683 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |