Акулова, Н. Ю. (2018) Синтез мистецтв у поетиці Кетрін Менсфілд. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 27–28 верес. 2018 р.. с. 119-121.
|
Text
Akulova_2018_119.pdf Скачати (279kB) | Перегляд |
Резюме
Визначальною рисою епістемологічного простору початку минулого століття, як зазначає Р. Чвалун, стало розмивання жанрових меж і, як наслідок, «виникнення театральності у сферах, що корелюють із театром». Естетика і поетика зримості стала визначальною для нового типу художнього мислення – модерністського, – а сам модернізм, за спостереженнями Н. Тішуніної, виявився «по-своєму театральним». Як важливе явище зовнішнього і внутрішнього життя людини театр завжди посідав особливе місце у світогляді англійців (див. про це, наприклад, розвідки Н. Калініної, О. Легг, М. Певзнера). Зважаючи на зазначене, цілком закономірною бачиться активна тенденція до театралізації в новелістиці Кетрін Менсфілд – однієї з ключових фігур англійського модернізму, у прозі якої, за словами В. Новікової, «відбито всі філософські пошуки тієї епохи». Ключові слова: синтез мистецтв, поетика зримості, театральність, модернізм, новелістика Кетрін Менсфілд.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 06 Черв 2019 12:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3680 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |