МДПУ репозиторій

Синтез мистецтв у поетиці Кетрін Менсфілд

Акулова, Н. Ю. (2018) Синтез мистецтв у поетиці Кетрін Менсфілд. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 27–28 верес. 2018 р.. с. 119-121.

[img]
Перегляд
Text
Akulova_2018_119.pdf

Скачати (279kB) | Перегляд

Резюме

Визначальною рисою епістемологічного простору початку минулого століття, як зазначає Р. Чвалун, стало розмивання жанрових меж і, як наслідок, «виникнення театральності у сферах, що корелюють із театром». Естетика і поетика зримості стала визначальною для нового типу художнього мислення – модерністського, – а сам модернізм, за спостереженнями Н. Тішуніної, виявився «по-своєму театральним». Як важливе явище зовнішнього і внутрішнього життя людини театр завжди посідав особливе місце у світогляді англійців (див. про це, наприклад, розвідки Н. Калініної, О. Легг, М. Певзнера). Зважаючи на зазначене, цілком закономірною бачиться активна тенденція до театралізації в новелістиці Кетрін Менсфілд – однієї з ключових фігур англійського модернізму, у прозі якої, за словами В. Новікової, «відбито всі філософські пошуки тієї епохи». Ключові слова: синтез мистецтв, поетика зримості, театральність, модернізм, новелістика Кетрін Менсфілд.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 06 Черв 2019 12:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3680

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу