Акулова, Н. Ю. (2018) «Острів мертвих» Арнольда Бекліна і проблема естетичного смаку в романі «Тарр» Віндема Люїса. Троянди й виноград: феномени естетичного і прагматичного в літературі та культурі : зб. матеріалів конф. (Бердянськ, 27–28 вересня 2018 р.). с. 7-8.
|
Text
Akulova_2018_7.pdf Скачати (384kB) | Перегляд |
Резюме
На схилі ХІХ віку «Острів мертвих» було визнано «іконою світової утоми» (Ф. Зельґер), а його автор став знаковою фігурою fin de siècle. Картина виявилась імпульсом натхнення для багатьох митців (у тому числі – митців слова), які творчо інтерпретували її естетичний потенціал. На туманному Альбіоні, щоправда, реакція на живопис швейцарського символіста була доволі неоднозначною. Так, наприклад, з художньою концепцією А. Бекліна перегукувався ранній творчий досвід Е. М. Форстера. О. Гакслі, навпаки, різко критикував стиль майстра пензля як приклад поганої мистецької традиції в дії. З-поміж британських прозаїків-модерністів, чиї тексти містять посилання на доробок художника, на окрему дослідницьку увагу заслуговує В. Люїс, який був зачинателем і теоретиком вортицизму в англійському живописі та літературі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 08:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3673 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |