МДПУ репозиторій

Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків

Федулова, О. В. та Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2 (47)). с. 246-254.

[img]
Перегляд
Text
Fedulova_Tsarkova.pdf

Скачати (422kB) | Перегляд

Резюме

У даній роботі розглянуті питання міжособистісної взаємодії у підлітків. Автор вказує на необхідність проведення системного аналізу індивідуальних, особистісних, психолого- педагогічних і соціально-психологічних факторів, що викликають соціальні відхилення в міжособистісній взаємодії у підлітків, з метою побудови і здійснення цілеспрямованого корекційного процесу. Зроблено висновок, що вивчення міжособистісних відносин у підлітків має складну багатофакторну природу. Для психолого-педагогічної науки питання про природу міжособистісних відносин має особливе значення, оскільки від відповіді на нього залежить вибір способів гуманізації суспільства за допомогою виховних впливів. Підлітковий вік часто називають «важким», «критичним», «переломним». І це не випадково. У цей період відбувається багаторівнева перебудова організму дитини, завершується формування особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 01 Черв 2019 16:05
Останні зміни: 29 Жов 2021 18:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3672

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу