Шевченко, Юрій (2013) Ідеї диференціації навчання в основній школі: історико-педагогічний аналіз спадщини вітчизняних педагогів (П. Блонський, М. Чехов, В. Шульгін, М. Крупеніна). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 96-99. ISSN 2219-5203
Text
751-1613-1-PB.pdf Скачати (215kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/7...
Резюме
У статті аналізуються ідеї вітчизняних педагогів щодо диференціації процесу навчання учнів. Автор розкриває основні положення концепції трудової школи, яку розробляли педагоги після 1917 року. Основна увага у статті зосереджена на виявленні організаційно-педагогічних умов для створення системи допрофільної підготовки учнів основної школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Бер 2016 13:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/365 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |