Семікін, Михайло (2013) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 84-91. ISSN 2219-5203
Text
749-1389-2-PB.pdf Скачати (250kB) |
Резюме
У статті аналізуються крос-культурні специфікації освітянських процесів у контексті теоретичної кореляції загальнолюдського, етнонаціонального й регіонального в культурних змістах і формах етноосвіти. Розкривається взаємозв’язок між крос-культурою та освітою як чинниками розвитку соціального і загальнолюдського потенціалу сучасної молоді, визначаються філософсько-культурологічні засади втілення етно-освітянських стратегій як взаємодії комплексу знаннєвих структур та їх застосування в пізнанні та педагогічній практиці. Обгрунтовується необхідність поглибленого дослідження механізмів педагогічної трансляції крос-культурних знань в освітньо-культурний простір, моніторингу та подальшого теоретико-методологічного аналізу рівня засвоєння студентами наукового знання, здобутого внаслідок реалізації принципів міжпредметних зв’язків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Бер 2016 13:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2020 11:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/363 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |