МДПУ репозиторій

Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект

Семікін, Михайло (2013) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 84-91. ISSN 2219-5203

[img] Text
749-1389-2-PB.pdf

Скачати (250kB)

Резюме

У статті аналізуються крос-культурні специфікації освітянських процесів у контексті теоретичної кореляції загальнолюдського, етнонаціонального й регіонального в культурних змістах і формах етноосвіти. Розкривається взаємозв’язок між крос-культурою та освітою як чинниками розвитку соціального і загальнолюдського потенціалу сучасної молоді, визначаються філософсько-культурологічні засади втілення етно-освітянських стратегій як взаємодії комплексу знаннєвих структур та їх застосування в пізнанні та педагогічній практиці. Обгрунтовується необхідність поглибленого дослідження механізмів педагогічної трансляції крос-культурних знань в освітньо-культурний простір, моніторингу та подальшого теоретико-методологічного аналізу рівня засвоєння студентами наукового знання, здобутого внаслідок реалізації принципів міжпредметних зв’язків.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 11 Бер 2016 13:59
Останні зміни: 02 Жов 2020 11:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/363

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу