Воровка, Маргарита та Петрученя, Ганна (2013) Філософське осмислення гендерного підходу в педагогіці. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 43-52. ISSN 2219-5203
Text
743-1379-2-PB.pdf Скачати (278kB) |
Резюме
У статті розглядаються проблеми повноцінного розвитку української молоді в напрямі формування культури гендерної рівності, а також альтернативні підходи щодо формування суб’єкта освіти в гендерному вимірі. Аналіз гендерних підходів дав змогу з’ясувати, що для традиційної педагогіки характерним є формування в процесі освіти і виховання типу особистості, бажаної для наявної системи соціальних стосунків, для ґендерного – ставлення до особистості в її розвитку і вихованні незалежно від традиційних рамок статі. Автори визнають школу одним із провідних агентів гендерної соціалізації, що актуалізує гендерні підходи в контексті педагогічних досліджень та задає вектор модернізації системи освіти; вони також характеризують вплив прихованого навчального плану на формування гендерної культури особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Бер 2016 13:58 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:33 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/359 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |