Кочкурова, О. В. та Меркулова, Н. В. (2018) Тренінг розвитку професійної ідентичності як засіб професійного становлення майбутніх вчителів початкових класів. Наука і освіта (4). с. 165-171.
|
Text
18 Стаття - укр. вар..pdf Скачати (554kB) | Перегляд |
Резюме
В умовах сучасного розвитку освіти в Україні, зокрема в контесті реалізації Концепції Нової української школи, пріоритетним стає розроблення нового змісту, методів навчання майбутніх вчителів початкових класів, яким потрібні не лише знання, але й конкретні професійні навички з інноваційної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Трав 2019 05:42 |
Останні зміни: | 06 Січ 2021 14:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3551 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |