Аносов, І. П. (2013) Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 12-19. ISSN 2219-5203
Text
738-1371-2-PB.pdf Скачати (250kB) |
Резюме
У статті аналізуються можливості застосування антропологічного підходу до сучасних інновацій у гуманістичному освітньому просторі; розкриваються особливості антропологічної спрямованості освітніх інновацій у процесі етно- і соціокультурного розвитку освіти; визначаються критерії антропологічності інновацій, які є ключовими показниками при оцінюванні результативності їх застосування в умовах гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 10 Бер 2016 16:38 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 14:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/354 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |