МДПУ репозиторій

Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти

Аносов, І. П. (2013) Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 12-19. ISSN 2219-5203

[img] Text
738-1371-2-PB.pdf

Скачати (250kB)

Резюме

У статті аналізуються можливості застосування антропологічного підходу до сучасних інновацій у гуманістичному освітньому просторі; розкриваються особливості антропологічної спрямованості освітніх інновацій у процесі етно- і соціокультурного розвитку освіти; визначаються критерії антропологічності інновацій, які є ключовими показниками при оцінюванні результативності їх застосування в умовах гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 10 Бер 2016 16:38
Останні зміни: 03 Лист 2020 14:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/354

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу